Tražimo pojačanje: zapošljavamo administrativnog asistenta / asistentkinju

Tražimo kolegu ili koleginicu koji bi se pridružio/la timu Crte na poziciji administrativnog asistenta/asistentkinje!

 

Opis posla administrativnog asistenta ili asistentkinje:

  • Obezbeđivanje efikasnih administrativnih procesa u Crti;
  • Ažuriranje i arhiviranje dokumentacije u elektronskom i papirnom obliku;
  • Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije;
  • Sortiranje, slanje i primanje pošte prema instrukcijama nadređenog;
  • Rukovanje korespondencijom Crte – e-mailom i telefonskim pozivima (pravovremena komunikacija sa pozivaocima, pružanje informacija, prosleđivanje poziva/e-mailova i/ili uzimanje poruka i dalje praćenje po potrebi);
  • Ažuriranje lista kontakata i dobavljača Crte;
  • Administrativno vođenje procesa javnih nabavki;
  • Nabavka kancelarijske opreme i materijala;
  • Vođenje različitih poslovnih evidencija i delovodnika, kao i zapisnika sa internih i eksternih sastanaka;
  • Dočekivanje posetilaca i obrada njihovih upita na efikasan način;
  • Rezervisanje smeštaja, putnih karata, avionskih karata i organizovanje službenih putovanja;
  • Slaganje i vođenje finansijske dokumentacije za potrebe administriranja različitih projekata koje Crta sprovodi.

 

Prednost imaju: 

  • kandidati/kandidatkinje sa iskustvom u radu u civilnim sektoru i/ili sa civilnim sektorom;
  • kandidati/kandidatkinje sa iskustvom rada u administrativnim poslovima i poslovnoj komunikaciji sa različitim vrstama međunarodnih i domaćih pravnih lica.

 

Veštine koje je potrebno da poseduje administrativni asistent ili asistentkinja:

  • Napredno znanje rada na računaru (naročito Excel, Word i Google Suite okruženje);
  • Napredno poznavanje alata, dokumentacije i pravnog okvira za kadrovske procese;
  • Organizovanost, pedantnost, kooperativnost i komunikativnost;
  • Pisana i verbalna komunikacija na srpskom i engleskom jeziku;
  • Iskustvo na sličnim poslovima minimalno dve godine;
  • Sposobnost za izvršavanje više zadataka istovremeno;
  • Sposobnost pedantnog i pravovremenog praćenja složenijih poslovnih procesa;
  • Informisanost i interesovanje za oblasti kojima se bavi Crta.

 

Mogućnosti koje Crta nudi:

  • Rad u kreativnom i profesionalnom okruženju, u kojem se poštuju posebnosti i cene kvaliteti svake osobe;
  • Konstantno usavršavanje i profesionalni rast;
  • Priliku za napredovanje;
  • Doprinos razvoju demokratije u Srbiji.

 

Da bi vaša prijava bila kompletna, neophodno je da sadrži:

  • biografiju sa relevantnim iskustvom i poslovnim referencama (CV);
  • motivaciono pismo ne duže od jedne stranice.

 

Prijave je potrebno poslati najkasnije do 27. janaura 2023. godine do 23:59h, na e-mail adresu [email protected] sa napomenom: “Prijava za poziciju administrativnog asistenta / asistentkinje”.