Kampanja „Inspiring Girls“ obeležava Međunarodni dan žena

Povodom Međunaorodnog dana žena, a u okviru kampanje Inspiring girls (Inspiracija za devojčice), održan je događaj „Devojčice imaju reč“ u organizaciji Crte u OŠ „Jovan Dučić“ na Novom Beogradu, zajedno sa kompanijom PepsiCo koja se pridružila ovoj kampanji.

Sa osmakinjama su svoja isksutva podelile: Milica Čiča – Data Sourcing&Community menadžerka u kompaniji HERE Technologies i koordinatorka projekta za primenu ICT u srednjim školama, Maja Goračinska – lead architect u studiju Trem architects i osnivačica udruženja M.art.kolektiv, Sanja Miladinović – Talent Acquisition menadžerka u kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan, baltičke zemlje i franšizno poslovanje i Ivana Rovčanin – menadžerka planiranja, tražnje i saradnje sa kupcima PepsiCo Zapadni Balkan

Kroz razgovor  sa uspešnim i inspirativnim ženama iz različitih oblasti, devojčice su imale priliku da se bliže  upoznaju sa njihovim profesijama i izazovima na koje su nailazile na profesionalnom putu, ali i prilikama koje su im se ukazale. Cilj kampanje “Inspiring girls”, čiji  je cilj doprinos borbi protiv rodnih predrasuda i osnaživanje devojčica, pokrenula je organizacija CRTA po uzoru na istoimenu kampanju iz Velike Britanije uz podršku i ambasade Kanade u Srbiji.

Kampanja „Inspiring girls“ u Velikoj Britaniji, je za četiri godine, okupila 26 hiljada volonterki i uključila 300 hiljada devojčica. U okviru ove kampanje, slični događaji su organizovani u još nekoiko osnovnih škola u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kraljevu i Kikindi.

Više detalja o događaju pogledajte ovde.