Tražimo pojačanje: zapošljavamo administrativnog asistenta / asistentkinju
Tražimo kolegu ili koleginicu koji bi se pridružio/la timu Crte na poziciji administrativnog asistenta/asistentkinje!
Opis posla administrativnog asistenta ili asistentkinje:
- Obezbeđivanje efikasnih administrativnih procesa u Crti;
- Ažuriranje i arhiviranje dokumentacije u elektronskom i papirnom obliku;
- Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije;
- Sortiranje, slanje i primanje pošte prema instrukcijama nadređenog;
- Rukovanje korespondencijom Crte – e-mailom i telefonskim pozivima (pravovremena komunikacija sa pozivaocima, pružanje informacija, prosleđivanje poziva/e-mailova i/ili uzimanje poruka i dalje praćenje po potrebi);
- Ažuriranje lista kontakata i dobavljača Crte;
- Administrativno vođenje procesa javnih nabavki;
- Nabavka kancelarijske opreme i materijala;
- Vođenje različitih poslovnih evidencija i delovodnika, kao i zapisnika sa internih i eksternih sastanaka;
- Dočekivanje posetilaca i obrada njihovih upita na efikasan način;
- Rezervisanje smeštaja, putnih karata, avionskih karata i organizovanje službenih putovanja;
- Slaganje i vođenje finansijske dokumentacije za potrebe administriranja različitih projekata koje Crta sprovodi.
Prednost imaju:
- kandidati/kandidatkinje sa iskustvom u radu u civilnim sektoru i/ili sa civilnim sektorom;
- kandidati/kandidatkinje sa iskustvom rada u administrativnim poslovima i poslovnoj komunikaciji sa različitim vrstama međunarodnih i domaćih pravnih lica.
Veštine koje je potrebno da poseduje administrativni asistent ili asistentkinja:
- Napredno znanje rada na računaru (naročito Excel, Word i Google Suite okruženje);
- Napredno poznavanje alata, dokumentacije i pravnog okvira za kadrovske procese;
- Organizovanost, pedantnost, kooperativnost i komunikativnost;
- Pisana i verbalna komunikacija na srpskom i engleskom jeziku;
- Iskustvo na sličnim poslovima minimalno dve godine;
- Sposobnost za izvršavanje više zadataka istovremeno;
- Sposobnost pedantnog i pravovremenog praćenja složenijih poslovnih procesa;
- Informisanost i interesovanje za oblasti kojima se bavi Crta.
Mogućnosti koje Crta nudi:
- Rad u kreativnom i profesionalnom okruženju, u kojem se poštuju posebnosti i cene kvaliteti svake osobe;
- Konstantno usavršavanje i profesionalni rast;
- Priliku za napredovanje;
- Doprinos razvoju demokratije u Srbiji.
Da bi vaša prijava bila kompletna, neophodno je da sadrži:
- biografiju sa relevantnim iskustvom i poslovnim referencama (CV);
- motivaciono pismo ne duže od jedne stranice.
Konkurs je otvoren dok ne bude popunjeno radno mesto, a prijave je potrebno poslati na e-mail adresu [email protected] sa napomenom: “Prijava za poziciju administrativnog asistenta / asistentkinje”.