Tražimo pojačanje: zapošljavamo koordinatora ili koordinatorku administrativne podrške

Centar za istraživanje, transparentnost i odgovornost – CRTA traži kolegu ili koleginicu koji bi se pridružio/la timu na poziciji koordinatora/koordinatorke administrativne podrške!

 

Opis posla: 

  • Upravljanje telefonskim pozivima;
  • Upravljanje poštom;
  • Pomoć u planiranju i pripremi sastanaka, konferencija i događaja organizacije;
  • Koordinacija zajedničkih kalendara za sastanke;
  • Komunikacija sa protokolom, prijem gostiju i briga o posetiocima:
  • Organizovanje i realizovanje nabavke kancelarijskog materijala;
  • Obavljanje opštih kancelarijskih poslova: fotokopiranje, skeniranje i arhiviranje poslovne dokumentacije u odgovarajućoj elektronskoj i fizičkoj formi;
  • Koordinacija službi za održavanje kancelarija.

 

Veštine koje je potrebno da poseduje Koordinator(ka) administrativne podrške:

  • poznavanje opštih pravila poslovne korespondencije;
  • pedantnost i sistematičnost u vođenju poslovnih evidencija i arhiva;
  • visok stepen profesionalizma u komunikaciji, asertivnost i responsivnost; 
  • B2 nivo engleskog jezika;
  • napredan nivo znanja korišćenja različitih alata za upravljanje vremenom i produktivnost, uključujući i Word i Excel.

 

Prednost imaju: 

  • kandidati ili kandidatkinje sa iskustvom u radu u civilnim sektoru i/ili sa civilnim sektorom;
  • kandidati ili kandidatkinje sa iskustvom rada u administrativnim poslovima i poslovnoj komunikaciji sa različitim međunarodnim i domaćim organizacijama.

Biće razmatrane samo prijave koje sadrže biografiju i motivaciono pismo za rad u Crti. Prijave poslati najkasnije do petka, 13. septembra 2024godine na e-mail adresu [email protected].