Tražimo pojačanje: zapošljavamo administrativnog asistenta / asistentkinju

Tražimo koleginicu ili kolegu koji bi se pridružili timu Crte na poziciji administrativnog asistenta/asistentkinje!

 

Opis posla administrativnog asistenta ili asistentkinje:

  • Obezbeđuje efikasne administrativne procese u organizaciji;
  • Ažuriranje i arhiviranje dokumentacije u elektronskom i hardcopy obliku;
  • Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije;
  • Rukovanje organizacijskom korespondencijom – e-mailom i telefonskim pozivima;
  • Ažuriranje organizacijske kontakt liste;
  • Administrativno vođenje procesa javnih nabavki;
  • Nabavka kancelarijske opreme i materijala;
  • Doček i briga o posetiocima;
  • Rezervacija smeštaja, putnih karata, avionskih karata i organizacija službenih putovanja

 

Veštine koje je potrebno da poseduje administrativni asistent ili asistentkinja:

  • Napredno znanje rada na računaru (naročito Excel, Word i Google Suite okruženje);
  • Napredno poznavanje alata, dokumentacije i pravnog okvira za kadrovske procese;
  • Organizovanost, pedantnost, kooperativnost i komunikativnost;
  • Pisana i verbalna komunikacija na srpskom i engleskom jeziku;
  • Iskustvo na sličnim poslovima minimalno dve godine;
  • Sposobnost za izvršavanje više zadataka istovremeno;
  • Informisanost i interesovanje za oblasti kojima se bavi Crta.

 

Da bi vaša prijava bila kompletna, neophodno je da sadrži:

  • biografiju sa relevantnim iskustvom i poslovnim referencama (CV)
  • motivaciono pismo ne duže od jedne stranice

 

Prijave je potrebno poslati najkasnije do četvrtka 6.maja 2021. godine do 23:59h, na e-mail adresu [email protected].

Prednost imaju kandidati/kandidatkinje sa iskustvom u radu u ili sa civilnim sektorom.

Kandidati koji budu poslali nepotpune prijave, neće biti uzeti u dalje razmatranje. Na razgovor će biti pozvani samo kandidati koji su prošli u uži izbor.