Tražimo pojačanje: zapošljavamo administrativnog asistenta / asistentkinju
Tražimo koleginicu ili kolegu koji bi se pridružili timu Crte na poziciji administrativnog asistenta/asistentkinje!
Opis posla administrativnog asistenta ili asistentkinje:
- Obezbeđuje efikasne administrativne procese u organizaciji;
- Ažuriranje i arhiviranje dokumentacije u elektronskom i hardcopy obliku;
- Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije;
- Rukovanje organizacijskom korespondencijom – e-mailom i telefonskim pozivima;
- Ažuriranje organizacijske kontakt liste;
- Administrativno vođenje procesa javnih nabavki;
- Nabavka kancelarijske opreme i materijala;
- Doček i briga o posetiocima;
- Rezervacija smeštaja, putnih karata, avionskih karata i organizacija službenih putovanja
Veštine koje je potrebno da poseduje administrativni asistent ili asistentkinja:
- Napredno znanje rada na računaru (naročito Excel, Word i Google Suite okruženje);
- Napredno poznavanje alata, dokumentacije i pravnog okvira za kadrovske procese;
- Organizovanost, pedantnost, kooperativnost i komunikativnost;
- Pisana i verbalna komunikacija na srpskom i engleskom jeziku;
- Iskustvo na sličnim poslovima minimalno dve godine;
- Sposobnost za izvršavanje više zadataka istovremeno;
- Informisanost i interesovanje za oblasti kojima se bavi Crta.
Da bi vaša prijava bila kompletna, neophodno je da sadrži:
- biografiju sa relevantnim iskustvom i poslovnim referencama (CV)
- motivaciono pismo ne duže od jedne stranice
Prijave je potrebno poslati najkasnije do četvrtka 6.maja 2021. godine do 23:59h, na e-mail adresu [email protected].
Prednost imaju kandidati/kandidatkinje sa iskustvom u radu u ili sa civilnim sektorom.
Kandidati koji budu poslali nepotpune prijave, neće biti uzeti u dalje razmatranje. Na razgovor će biti pozvani samo kandidati koji su prošli u uži izbor.