Tražimo pojačanje: zapošljavamo finansijskog asistenta / asistentkinju
Centar za istraživanje, transparentnost i odgovornost – CRTA traži kolegu ili koleginicu koji bi se pridružio/la timu na poziciji finansijskog asistenta/asistentkinje!
Opis posla finansijskog asistenta ili asistentkinje:
- Priprema i arhiviranje finansijske dokumentacije za potrebe različitih projekata koje Crta
sprovodi; - Praćenje potrošnje na projektima i pomoć u izradi finansijskih izveštaja;
- Priprema dokumentacije vezane za sprovođenje procesa nabavki;
- Pomoć u organizaciji radionica i seminara;
- Rukovanje korespondencijom Crte – e-mailom i telefonskim pozivima (pravovremena
komunikacija sa pozivaocima, pružanje informacija, prosleđivanje poziva/e-mailova i/ili uzimanje
poruka i dalje praćenje po potrebi);
Uslovi koje kandidat/kandidatkinja treba da ispuni su:
- Prethodno iskustvo u izradi projektnih finansijskih izveštaja u skladu sa procedurama donatora;
- Odlično pisano i usmeno znanje engleskog jezika;
- Napredno znanje rada na računaru (MS Office, Acrobat reader i Cloud tehnologija);
- Spremnost za rad u timu;
- Informisanost i interesovanje za oblasti kojima se bavi CRTA.
Prednost imaju kandidati/kandidatkinje sa iskustvom u radu na sličnim pozicijama u
civilnom sektoru.
Mogućnosti koje Crta nudi:
- Rad u profesionalnom i podsticajnom okruženju u kom se poštuju posebnosti i cene kvaliteti
svake osobe; - Konstantno usavršavanje i profesionalni rast uz priliku za napredovanje;
- Doprinos razvoju demokratije u Srbiji.
POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA APLICIRANJE –
● Biografija
● Motivaciono pismo (ne duže od jedne strane)
● Reference – kontakt podaci tri osobe koje mogu biti kontaktirane za preporuku
Biće razmatrane samo one prijave koje sadrže potpunu dokumentaciju.
Rok: Prijave uz napomenu u subject-u mejla za koju poziciju konkurišete poslati najkasnije do petka, 29.
septembra 2023. godine na e-mail adresu [email protected].