Tražimo pojačanje: zapošljavamo finansijskog asistenta / asistentkinju

Centar za istraživanje, transparentnost i odgovornost – CRTA traži kolegu ili koleginicu koji bi se pridružio/la timu na poziciji finansijskog asistenta/asistentkinje!

Opis posla finansijskog asistenta ili asistentkinje:

  • Priprema i arhiviranje finansijske dokumentacije za potrebe različitih projekata koje Crta
    sprovodi;
  • Praćenje potrošnje na projektima i pomoć u izradi finansijskih izveštaja;
  • Priprema dokumentacije vezane za sprovođenje procesa nabavki;
  • Pomoć u organizaciji radionica i seminara;
  • Rukovanje korespondencijom Crte – e-mailom i telefonskim pozivima (pravovremena
    komunikacija sa pozivaocima, pružanje informacija, prosleđivanje poziva/e-mailova i/ili uzimanje
    poruka i dalje praćenje po potrebi);

Uslovi koje kandidat/kandidatkinja treba da ispuni su:

  • Prethodno iskustvo u izradi projektnih finansijskih izveštaja u skladu sa procedurama donatora;
  • Odlično pisano i usmeno znanje engleskog jezika;
  • Napredno znanje rada na računaru (MS Office, Acrobat reader i Cloud tehnologija);
  • Spremnost za rad u timu;
  • Informisanost i interesovanje za oblasti kojima se bavi CRTA.

Prednost imaju kandidati/kandidatkinje sa iskustvom u radu na sličnim pozicijama u
civilnom sektoru.

Mogućnosti koje Crta nudi:

  • Rad u profesionalnom i podsticajnom okruženju u kom se poštuju posebnosti i cene kvaliteti
    svake osobe;
  • Konstantno usavršavanje i profesionalni rast uz priliku za napredovanje;
  • Doprinos razvoju demokratije u Srbiji.

POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA APLICIRANJE –

● Biografija
● Motivaciono pismo (ne duže od jedne strane)
● Reference – kontakt podaci tri osobe koje mogu biti kontaktirane za preporuku

Biće razmatrane samo one prijave koje sadrže potpunu dokumentaciju. 

Rok: Prijave uz napomenu u subject-u mejla za koju poziciju konkurišete poslati najkasnije do petka, 29.
septembra 2023. godine na e-mail adresu [email protected].